miltonsmamma

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie Lagerbäck - 15 maj 2011 22:09

Va riktigt länge sen ja skrev här :( Har haft så otroligt mye framför mig så har inte haft tiden eller orken till att blogga. Men livet lekar på, har en helt underbar son och en helt fantastisk fästman som ja älskar över allt annat <3 Har körkort, jobb och så ska snart min lilla familj flytta till en helt underbar lägenhet :) Våran första gemensamma hihi  Mitt liv är perfekt just nu.


Just nu är ja på jobbet, jobbar jouren så slutar kl 12 imorrn. Då blir de hem och hämta bilen, sen hämta Mille som sover hos Frida och Marcus ikväll. Petta jobbar me natt så då måste de bli så. På em så ska ja och Chrille åka till Grimm :) Ska rida lite tänkte ja, och lillebror me hoppas ja :)


Sen är ja ledig till på onsdag, sen åker vi på kryssning me jobbet på torsdag till fredag :) Ska bli nice. Sen är ja ledig hela helgen. Då blir de änteligen FLYYYYYYYTT :)


  

En morgontrött fis hos moster Linda me familj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna till min blogg. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards