miltonsmamma

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Sambo

Av Sofie Lagerbäck - 3 mars 2011 11:16

Ja nu är ja och Petta sambos på riktigt :) Nu står han skriven här oxå, så nu bor vi Tillsammans hihi Känns kanon bra verkligen. Älskar honom så otroligt mye, trodde aldrig att ja skulle bli såhär lycklig och få känna mig såhär älskad som ja gör av honom. Han och Milton är mitt allt   

 

Igår jobbade ja dag, 10-14.15 Efter jobber hämta ja Milton på dagis och sen gick vi hem och käka lite mat. Duscha och gjorde mig iordning. Sen åkte vi till Pettas syster Pernilla me familj och hälsa på :) Kanon kul att äntligen få träffa dom, nu är de bara resten kvar hihi :) Ser fram emot att få träffa dom me. Dom verkar super trevliga och snälla.

 

Idag är vi lediga både ja och Petta :) Sköööönt. Idag har ja en körlektion på körskolan inbokad kl 14.20 som ja ska köra hihi längtar och ser fram emot de massor. Får så positiva nyheter och kommentarer efter varje gång ja kört :) De får en att tro en massa på sig själv. Sen efter körlektionen så ska vi hem hit till dunder igen och göra en sak. Hoppas stort på detta hihi Och senare ska vi hälsa på Chris, Joel och lilla Vincent :) Ser fram emot att få träffa lille fisen hihi

 

Jaha de va allt från mig idag..


Puss o kram

  

 
 
sandra

sandra

3 mars 2011 13:21

Alla e vi värda sån kärlek:) Jag & t firade fyra år förra veckan, han får mej fortfarande att känna mej nykär:) Så vårda er kärlek och grattis igen:)

http://www.fnuppa.blogg.sr/lchf

 
Ingen bild

Emma ö

5 mars 2011 16:52

gud vad roligt att ni flyttat ihop, du förtjänar verkligen det du fått idag kärleken, björn & jag firar redan 5 år nu i augusti vet inte vart tiden tog vägen, hihi, all lycka till er nu.. :) kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Lagerbäck - 15 maj 2011 22:09


Va riktigt länge sen ja skrev här :( Har haft så otroligt mye framför mig så har inte haft tiden eller orken till att blogga. Men livet lekar på, har en helt underbar son och en helt fantastisk fästman som ja älskar över allt annat <3 Har körkort,...

Av Sofie Lagerbäck - 29 mars 2011 23:08

Ja usch, i lördags fick ja jätte ont i magen och fick gå på toan några gånger men sen vart de inget mer utav de. Så ja jobba på söndagen, och då ringde Petta och sa att Mille hade spytt när han skulle sova middag. Vi trodde de bara va något tillfälli...

Av Sofie Lagerbäck - 27 mars 2011 11:09

Fick ja mitt körkort :)   Super glad verkligen, trodde inte att de skulle gå så fort som de har gjort. Ja och min lärare på trafikskolan räkna att ja hade hållt på i 1 månad. Helt otroligt hihi Folk frågar mig om ja har tagit intensivkurs, men ic...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 20:48

AVKLARAD!      Känns så otroligt skönt att de äntligen är över och att ja blev GODKÄND    Men ja va så nervös innan så fy faan, så efter provet så skaka ja i kroppen och fick huvudvärk haha men de hör till när nervositeten släpper.   Efter ...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 13:11

Nervöööööööööööös..............

Presentation


Välkommna till min blogg. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards