miltonsmamma

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Ny blogg

Av Sofie Lagerbäck - 22 februari 2011 22:44

Ja då har ja skaffat mig en ny blogg. Kommer ha den gamla kvar men kommer nog inte uppdatera den så ofta. Har den kvar mest för att ja skaffa den då ja va gravid me Milton   

 

Idag har de varit en rätt så händelserik dag. Börja me att Milton vakna vid tjugo över åtta så då va de bara att gå upp. Petta låg ju och sov, annars kan man ligga och dra sig lite innan man går upp hihi

Milton och ja åt frukost sen klädde vi på oss och gick ut och då va klockan 10. Va i lekparkerna och lekte och Milton ville även åka lite pulka. Så vi va ute i 1,5 timme. Sen kl 11.30 möte vi mamma vid bussen, följde me henne in en stund och umgicks. kl 13.15 gick ja och Milton hem. Bytte blöja på lillfisen och sen fick han lägga sig för att sova middag. Han somna direkt.

Ja satte mig vid datorn en stund, sen efter kl 14 hörde ja Pettas klocka ringa. Så gick in och la mig jämter han och myste lite. Sen gick vi upp och börja laga mat :) Vart potatis, torsk och sås :P Gottigott

 

Kl 16.45 hade ja körlektion på körskolan :) Gick super bra. Får jätte mycket beröm över min körning och min körskolelärare säger att ja lär mig fort och utvecklas snabbt. Hon trodde inte att de skulle gå så fort för mig som de gör, de går undan riktigt :) Känns super skönt. Då får man bättre självförtroende och känner sig mycket säkrare. Hon sa till mig idag:

-När ja säger de här ska du ta åt dig!

Och ja bara ehh okej. Då sa hon - Wooooow...

Kändes jätte bra :)

 

Petta har åkt till jobbet och Mille sover. Ska me snart sova. Upp skapligt imorrn och lämna Mille hos mamma, för har körlektion igen kl 10.25 Ser fram emot de :) Sen börjar ja jobba kl 14.15-21 Då får Mille vara hemma me Petta under tiden, sen hinner ja bara hem så är de dags för Petta att åka till jobbet :/ Men så är de.

 

Nehe natt natt på er , Puss o kram

 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Lagerbäck - 15 maj 2011 22:09


Va riktigt länge sen ja skrev här :( Har haft så otroligt mye framför mig så har inte haft tiden eller orken till att blogga. Men livet lekar på, har en helt underbar son och en helt fantastisk fästman som ja älskar över allt annat <3 Har körkort,...

Av Sofie Lagerbäck - 29 mars 2011 23:08

Ja usch, i lördags fick ja jätte ont i magen och fick gå på toan några gånger men sen vart de inget mer utav de. Så ja jobba på söndagen, och då ringde Petta och sa att Mille hade spytt när han skulle sova middag. Vi trodde de bara va något tillfälli...

Av Sofie Lagerbäck - 27 mars 2011 11:09

Fick ja mitt körkort :)   Super glad verkligen, trodde inte att de skulle gå så fort som de har gjort. Ja och min lärare på trafikskolan räkna att ja hade hållt på i 1 månad. Helt otroligt hihi Folk frågar mig om ja har tagit intensivkurs, men ic...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 20:48

AVKLARAD!      Känns så otroligt skönt att de äntligen är över och att ja blev GODKÄND    Men ja va så nervös innan så fy faan, så efter provet så skaka ja i kroppen och fick huvudvärk haha men de hör till när nervositeten släpper.   Efter ...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 13:11

Nervöööööööööööös..............

Presentation


Välkommna till min blogg. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards