miltonsmamma

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Låst blogg!

Av Sofie Lagerbäck - 23 februari 2011 22:52

Ja nu va bloggen låst, men känner att ja vill ha de så. Iallfall just nu, då ja känner att ja vill kunna skriva vad ja vill utan att nån ska bli dum och skriva nån anonym kommentar. Nu vet ja ju vilka ja ger ut lösen till, och ja litar verkligen på dom att lösenordet inte kommer ut till NÅN annan än en själv.

 

Körlektionen idag på körskolan gick kanon bra :) Är riktigt super nöjd över mig själv. Har kört tre gånger me dom på körskolan och idag fick ja höra att ja troligtvis kan köra upp redan i slutet av Mars :) Så jävla skönt att höra. Heja mig hihi

 

Imorrn har ja riskettan kl 10-13.30 :) ska bli intressant. Är ju lång tid men de ska nog gå fort. Sen jobbar ja jour imorrn me så börjar kl 15 och slutar kl 12 på fredag. Och på fredag efter jobbet ska ja hem och duscha och göra mig iordning, sen ska älsklingen duscha och fixa, sen hämta Mille, Frida och Marcus. Sen bär de av in till busfabriken :) Och så ska vi köpa godis på candyland, o så blir de handling av mat me. De behövs nu :/ Rätt så tomt börjar de bli. Jobbigt för då är man sugen på allt.

 

Inte långt kvar till ullared heller :) Den 12 mars ska vi åka buss resa dit. Och de blir ja och älsklingen, Frida och Marcus och sen Chrille, eventuellt mamma. Längtar som ett litet barn på julafton hihi

 

Nehe nu blir de sängen så man är pigg och glad imorrn på riskettan :)


Puss o kram


  

 
 
Ingen bild

chrille

24 februari 2011 21:32

hejhje ditt största fan här :) älskar din blogg :D pusshej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Lagerbäck - 15 maj 2011 22:09


Va riktigt länge sen ja skrev här :( Har haft så otroligt mye framför mig så har inte haft tiden eller orken till att blogga. Men livet lekar på, har en helt underbar son och en helt fantastisk fästman som ja älskar över allt annat <3 Har körkort,...

Av Sofie Lagerbäck - 29 mars 2011 23:08

Ja usch, i lördags fick ja jätte ont i magen och fick gå på toan några gånger men sen vart de inget mer utav de. Så ja jobba på söndagen, och då ringde Petta och sa att Mille hade spytt när han skulle sova middag. Vi trodde de bara va något tillfälli...

Av Sofie Lagerbäck - 27 mars 2011 11:09

Fick ja mitt körkort :)   Super glad verkligen, trodde inte att de skulle gå så fort som de har gjort. Ja och min lärare på trafikskolan räkna att ja hade hållt på i 1 månad. Helt otroligt hihi Folk frågar mig om ja har tagit intensivkurs, men ic...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 20:48

AVKLARAD!      Känns så otroligt skönt att de äntligen är över och att ja blev GODKÄND    Men ja va så nervös innan så fy faan, så efter provet så skaka ja i kroppen och fick huvudvärk haha men de hör till när nervositeten släpper.   Efter ...

Av Sofie Lagerbäck - 21 mars 2011 13:11

Nervöööööööööööös..............

Presentation


Välkommna till min blogg. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards