miltonsmamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofie Lagerbäck - 24 februari 2011 21:37

Avklarad :) Den börja kl 10 i förmiddags och sluta kl 13.30 Va jätte kul och jätte intressant. Man tog in mycket bra information som man behöver i livet. Va mycket disskusioner inom grupper me och de tycker ja är kanon bra. Få höra va andra tycker och tänker :)


Har jobbat en stund me börja kl 17 och sluta kl 20.30


Så nu sitter ja här i soffan, har pluggat lite teori, men huvudet är inte riktigt me :/ Plus att ja har såna jävla illningar i tanden som ja har en spricka i, intressant att veta va ;) hihi


Imorrn blir de busfabriken :) Milton kommer bli helt galen hihi Första gången vi åker dit.


Ja just de , glömde berätta. Igår kissa Milton på pottan för första gången hihi :) Mammas stora kille   


Nehe nu glo på tv, sen sova..


Puss o kram

Av Sofie Lagerbäck - 23 februari 2011 22:52

Ja nu va bloggen låst, men känner att ja vill ha de så. Iallfall just nu, då ja känner att ja vill kunna skriva vad ja vill utan att nån ska bli dum och skriva nån anonym kommentar. Nu vet ja ju vilka ja ger ut lösen till, och ja litar verkligen på dom att lösenordet inte kommer ut till NÅN annan än en själv.

 

Körlektionen idag på körskolan gick kanon bra :) Är riktigt super nöjd över mig själv. Har kört tre gånger me dom på körskolan och idag fick ja höra att ja troligtvis kan köra upp redan i slutet av Mars :) Så jävla skönt att höra. Heja mig hihi

 

Imorrn har ja riskettan kl 10-13.30 :) ska bli intressant. Är ju lång tid men de ska nog gå fort. Sen jobbar ja jour imorrn me så börjar kl 15 och slutar kl 12 på fredag. Och på fredag efter jobbet ska ja hem och duscha och göra mig iordning, sen ska älsklingen duscha och fixa, sen hämta Mille, Frida och Marcus. Sen bär de av in till busfabriken :) Och så ska vi köpa godis på candyland, o så blir de handling av mat me. De behövs nu :/ Rätt så tomt börjar de bli. Jobbigt för då är man sugen på allt.

 

Inte långt kvar till ullared heller :) Den 12 mars ska vi åka buss resa dit. Och de blir ja och älsklingen, Frida och Marcus och sen Chrille, eventuellt mamma. Längtar som ett litet barn på julafton hihi

 

Nehe nu blir de sängen så man är pigg och glad imorrn på riskettan :)


Puss o kram


  

Av Sofie Lagerbäck - 22 februari 2011 23:05

Kommer bli så att ja ska lösenordsskydda min blogg. Så vill ni fortsätta läsa och följa mitt liv så får ni maila mig på fb om ni vill ha lösenord och användarnamn   


Puss o kram

Av Sofie Lagerbäck - 22 februari 2011 22:44

Ja då har ja skaffat mig en ny blogg. Kommer ha den gamla kvar men kommer nog inte uppdatera den så ofta. Har den kvar mest för att ja skaffa den då ja va gravid me Milton   

 

Idag har de varit en rätt så händelserik dag. Börja me att Milton vakna vid tjugo över åtta så då va de bara att gå upp. Petta låg ju och sov, annars kan man ligga och dra sig lite innan man går upp hihi

Milton och ja åt frukost sen klädde vi på oss och gick ut och då va klockan 10. Va i lekparkerna och lekte och Milton ville även åka lite pulka. Så vi va ute i 1,5 timme. Sen kl 11.30 möte vi mamma vid bussen, följde me henne in en stund och umgicks. kl 13.15 gick ja och Milton hem. Bytte blöja på lillfisen och sen fick han lägga sig för att sova middag. Han somna direkt.

Ja satte mig vid datorn en stund, sen efter kl 14 hörde ja Pettas klocka ringa. Så gick in och la mig jämter han och myste lite. Sen gick vi upp och börja laga mat :) Vart potatis, torsk och sås :P Gottigott

 

Kl 16.45 hade ja körlektion på körskolan :) Gick super bra. Får jätte mycket beröm över min körning och min körskolelärare säger att ja lär mig fort och utvecklas snabbt. Hon trodde inte att de skulle gå så fort för mig som de gör, de går undan riktigt :) Känns super skönt. Då får man bättre självförtroende och känner sig mycket säkrare. Hon sa till mig idag:

-När ja säger de här ska du ta åt dig!

Och ja bara ehh okej. Då sa hon - Wooooow...

Kändes jätte bra :)

 

Petta har åkt till jobbet och Mille sover. Ska me snart sova. Upp skapligt imorrn och lämna Mille hos mamma, för har körlektion igen kl 10.25 Ser fram emot de :) Sen börjar ja jobba kl 14.15-21 Då får Mille vara hemma me Petta under tiden, sen hinner ja bara hem så är de dags för Petta att åka till jobbet :/ Men så är de.

 

Nehe natt natt på er , Puss o kram

 

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna till min blogg. Här kan ni läsa om mitt liv som mamma och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards